Ad

srijeda, 3. veljače 2016.

Eh ovako prije 2 mjeseca bila sam sa tipom (koji je bio najbolji drug momka moje najbolje drugarice) prijatelj sa povlasticama.

Eh ovako prije 2 mjeseca bila sam sa tipom (koji je bio najbolji drug momka moje najbolje drugarice) prijatelj sa povlasticama.Tokom tih mjesec dana ja sam se zaljubila u njega ali mu nisam imala hrabrosti da kažem jer on nije htio ništa više.Sad se on udaljio i više ne izlazi sa nama i ja više nemam nikakvih dodirnih tačaka sa njim ali još uvjek sam luda za njim.Ponekad ga i vidim u gradu ali se samo pozdravimo i ništa više.Pokušala sam da ga zaboravim kontajući se sa drugim momcima ali sam ih sve odbila jer mi je samo on u glavi.čak sam jednog momka nazvala njegovim imenom.Počinjem misliti da ga nikad neću preboljeti.

Nema komentara:

Objavi komentar